mandag 17. september 2012

Litt nytt i kaffe/te-kroken

På kjøkkenbenken har vi en kaffemaskin som jeg har blitt ganske så glad i. Den lager både varme og kalde drikker - ikke bare kaffe.
 
For litt siden begynte jeg og tenke litt på hvordan jeg kan gjøre denne kroken litt koseligere. Jeg Så et koppestativ på blomsterbutikken på Stathelle. Vi fikk gavekort til jubileet vårt. så da gikk jeg til innkjøp av stativet.
 
 
Stativet er hvitt med litt rustikt-preg. Det er plass til 10 av mine herlige green gate kopper på det.

 
Under stativet har jeg satt den fine hvite kurven som jeg kjøpte hos AM design for en tid tilbake. Den har jeg fylt med diverse tilbehør til kaffe og te.

 
På stativet har jeg hengt en kurv som jeg har heklet av litt tykk hyssing. Denne har jeg puttet kaplsene oppi. Skal hekle en til til, slik at vi får plass til flere kapsler.

 
Oversiktsbilde av kroken. Ser at det ikke blir helt det samme på bilde som i virkeligheten.. men jeg liker oppgraderingen.

 
I morgen kommer takstoler til garasjen - det blir TOPP!
 
Klem C

3 kommentarer:

  1. Synes dette var en veldig god løsning!:) Likte spesielt den fine boksen med alt stæsj, det ble litt sånn kafépreg:) Koselig!

    SvarSlett
  2. Det blei veldig koselig. Du er veldig kreativ jeg er veldig stolt av deg. Nattaklem fra mamma.

    SvarSlett
  3. Så flott det ble! Elsker stativet ditt, og den heklede kurven:-) Er superfornøyd med det flotte kjedet:-))Klem, Adile

    SvarSlett