søndag 30. september 2012

En lilla høst

Jeg liker så innmari godt lillafargen lyngen har. Så i dag har jeg fått ryddet litt og pyntet på de to sjenkene vi har i stua.
 
På den ene satt jeg et stettfat jeg har kjøpt på Ikea. Dette pyntet jeg med litt lyng, noen gamle treklyper, noen pynteballer og et stoffhjerte. Praktisk å pynte med stettfatet siden det tar så stor plass når det skal oppbevares.
 



 
Den andre sjenken fikk litt lilla lys og litt lyng. Det er så kos nå som vi kan tenne stearinlys!


 
Lyng hører høsten til!

 
Merker det er hektiske tider med massevis av møter på kveldstid. Bloggen får lide litt under dette. Men så fort jeg får muligheten kommer det et innlegg eller to.
 
God søndagskveld!
 
Klem C



5 kommentarer:

  1. Så lekkert stettfatet ble! Det viktigste man trenger er jo fantasi og kreativitet, og det har du :)

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble. Liker også fargen som lyngen har, så har selv byttet ut endel av det rosa med lynglilla. Nydeig høstfarge.

    Ønsker deg en fin søndagskveld og flott ukestart.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Nydeligt fat!!! :-)
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  4. Kjempefint!! Elsker også å tenne masse te lys nå i høst mørket :-)
    Lekkert fat !

    SvarSlett
  5. Lekkrt med lilla,og litt adventfølelse
    Klem

    SvarSlett