søndag 10. februar 2013

Bursdagsfeiring!

I går feiret jeg bursdagen min med gode venninner. Det er alltid like hyggelig!
 
Jeg tenkte jeg skulle vise dere oppsatsen jeg laget til borddekkingen i går.
 
 
 
 
Jeg brukte det gamle trauet som jeg har lånt av mamma. Av blomster brukte jeg Hortensia, Ranunkler, Roser, puselabber og noen søte kvister med små hvite blomster.
 
Hvis du har lyst til å se hele bordet kan du gå inn på siden til Festklar her!
 
Nå skal det ryddes og jobbes litt.. før kvelden skal tilbringes på sofa'n.
 
Klem C

7 kommentarer:

  1. Hei. Så kreativt av deg, ble kjempefint.
    klem Aina-Kristin

    SvarSlett
  2. Så nydelig oppsats! :)
    Flink du! :)
    Ønsker deg en finfin søndag! :)

    SvarSlett
  3. Ja dette VET du jeg liker Charlott:)Nydelig satt sammen med trauet:)

    Klemmer fra Vibeke

    SvarSlett
  4. Kjempefint :)

    Så bra du hadde en koselig feiring! Ønsker deg en riktig fin kveld *klem*

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert ble det. Og helt etter min smak ROSA!!!
    Ha en fin dag og uke vennen! Klem fra meg til deg!

    SvarSlett
  6. Den oppsatsen var bare helt nydelig :)
    Håper det går fint med oppstarten av businessen.
    Klem,anette

    SvarSlett