mandag 9. juli 2012

Lørdagens bord

På lørdag hadde vi besøk av pappa, kona hans, søsteren min og nevøen vår. Vi feiret bursdagen til pappa og lillesøster. Pappa sto for maten og jeg dekket bordet.


Bordet ble dekket med beige og rosa detaljer denne gangen. En ustrøket linduk ble utgangspunktet.


Lysestaker i sink og hvitt med hvite og rosa lys gjorde at jeg fikk litt høyde på bordet. Jeg brukte også tre hjerteskåler jeg har kjøpt på Nille. To av dem til telys og en til tre roser.



Glassene fikk sløyfer av et herlig taubånd jeg har kjøpt på Mini-mal.

Søndagen var det bare de eldste barna som var hjemme og det ble en lat morgen. Da dekket vi et koselig bord til frokost. Ungene (og vi voksne) satt veldig pris på dette.  


Ønsker dere alle en superfin uke!

Klem C

2 kommentarer:

  1. Ha en flott sommer!! Kom gjerne innom å delta på min sommergiveaway! :-)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så fint bord! Lekkert var det.
    Og så koselig med en rolig start på dagen og en deilig frokost sammen. Det er ikke ofte vi har her...
    Ha en fin sommerkveld.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett