fredag 31. august 2012

And the winner is...

I dag har vi altså 10 års bryllupsdag. Tenk det er 10 år siden jeg sto skjelvende ute i gangen på kirken og ventet på at det skulle bli min tur til å gå opp kirkegulvet. Dagen feiret vi forrige helg, så i dag er Tore ute med noen kamerater.
 
Jeg "feirer" dagen med ei venninne, to skåler godis og litt brus. :)
 
Jeg har trukket vinner av det flott smykket fra AM design ved bruk av random.org. Den heldige vinneren ble....
 
 
 
 
 
 
 
Adile's prosjekter!
 
GRATULERER SÅ MYE!
 
Sender du meg adressen din på mail; charlotteidbo@gmail.com så kommer smykket i posten. :)
 
 
Ha en strålende helg alle sammen!
 
Klem fra Charlott


5 kommentarer:

  1. Gratulere til vinneren, og gratulere med 10års bryllupsdag.
    Kos deg masse i kveld med venninnebesøk. Jeg hadde besøk av lillesøster, men nå er det pledd, pc og norske talenter.

    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til dere!!!
    10 års bryllupsdag!!! Årene flyr....
    Gratulerer til heldig vinner av smykket. Håper hun blir like glad i sitt, som jeg er i mitt :)))
    Kos deg masse i kveld, det gjør vi også!!! Taco og norske talenter, - da er fredagsfølelsen der igjen!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinner!:)
    Og gratulerer til deg med bryllupsdag! :)
    God helg!

    SvarSlett
  4. Hurra! Så gøy! Har sendt deg en mail nå! -og Gratulerer med 10 års bryllupsdag:-)

    SvarSlett
  5. I dag fikk jeg kjedet i posten, og det var enda finere i virkeligheten:-)) Kommer til å bli et kjært smykke! Tuusen takk nok en gang:-))

    SvarSlett