søndag 14. august 2011

Jeg har hekledilla!

Som nevnt tidligere koser jeg meg med litt hekling på kveldene. Og det er så mange flotte oppskrifter å finne.

Denne gangen har jeg heklet en babylue til en liten guttebass som snart kommer til verden. Den er heklet i myk babyull, med oppskrift fra *BekkiBjarnoll* Hun har mange flott oppskrifter hun deler villig. Tenkte jeg nå skulle prøve meg på en litt større variant til mini-prinsen.


Luen ble litt stor til Elise (dukken til Pernille), men hun fungerer som modell.



Dette er en babyrangle til den samme prinsen. Den er heklet etter samme prinsipp som den jeg heklet med stilk tidligere. Denne er uten stilk og med litt tykkere garn.



Til slutt noen muffins. Jeg har heklet disse etter en oppskrift jeg fant på denne bloggen; Lille hottentott.  Disse har tulla lagt inn bestilling på og det har jammen søstra mi og. :)

Noen spurte meg i giveawayen hvordan jeg rekker alt. Svaret er enkelt; når ungene er i seng tar jeg frem heklenålen og litt garn. Spørs om det blir så mye tid nå når jeg starter på jobb igjen. Men det er god avkobling, det er helt sikkert!

Er det noen som lurer på noe er det bare til å spørre.

Fortsatt god søndag. :)

Hekleklem fra C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar