tirsdag 28. februar 2012

4 x soverom

Nå er soverommene ferdige. Jippi!! :)

Theodor sitt rom er skikkelig fargerikt, som jeg har nevnt tidligere. Han er en gutt full av futt så det passer bra. Han har fått ny seng, så nå er han klar for overnattingsgjester. Resten av møblene hans står på lager i Oslo, så det blir spennende å se rommet helt ferdig.



En liten del av rommet vårt. Det har en vinkel så det var litt vanskelig å få tatt et skikkelig bildet av det. Men det har fått en lys, deilig blåfarge.


Pernille sitt rom er vel det av barnerommene som er mest "varig". Tulla har fått være med å bestemme helt selv, og mor syntes hun har vært ganske flink. Tror rommet hennes blir skikkelig kult når møbler er på plass.


Rommet til mini er veldig søtt syntes jeg. Elsker tapeten!! Han har super utsikt fra rommet sitt ned til der vi skal henge ut fuglemat, så han er storfornøyd!



På soverommene har vi valgt kompakte dører. Disse er litt bedre når det gjelder lydisolering enn formpressede. Siden vi har TV-stue oppe syntes vi dette er en fordel.


Listene rundt vinduene er svigerfar-spesial! Dette er virkelig håndverk. Det spikkes og tenkes og jobbes for at det skal bli best mulig. Det blir veldig fint, og det setter jeg pris på.


Denne listen har vi rundt dører og på tre av sidene rundt vinduene. Enkel og fin syntes jeg.


Fin tirsdag!!

Soveklem C

4 kommentarer:

  1. Flotte rom alle barna får!
    Kan tenke meg de gleder seg til å flytte inn i dem nå :)
    Flinkiser!

    SvarSlett
  2. Så fint det bli all ting! Blir gøy å få sett det "live" en dag!:)

    SvarSlett
  3. Ååååå, gleder meg til å komme og se igjen snart! Love Trine

    SvarSlett
  4. Nyyyydelige lister! Heldig er du =))
    Kjempe flotte rom også. Kos deg videre =)
    Klem Linn

    SvarSlett