søndag 26. februar 2012

Avlastningsskap på kjøkkenet

På kjøkkenet har vi en vegg som vi har tapetsert med tapet fra Designers guild. På denne veggen har jeg lenge planlagt å ha et avlastningsskap. Vi har ingen overskap på kjøkkenet, så jeg tenkte dette ville være et godt alternativ.



Vi fikk dette skapet av mormor, noe jeg ikke var lei meg for i det hele tatt. :) Det passer nemlig perfekt på den aktuelle veggen. Jeg skrudde av pynt, dører og hengsler. Hengslene sprayet jeg hvite, pynten lot jeg være som den var og resten ble malt i eggehvit. Etter to strøk grunning og to strøk maling var skapet ferdig og klart til og settes på plass.


Ferdig resultat som jeg ble utrolig fornøyd med. Litt mørk bilde for det er tatt nå i kveld, men jeg bare måtte vise det frem. Bak skapet syns så vidt tapeten.


Syntes det ble veldig fint å la pynten være i orginalfargen, dette ga skapet en fin "finish".

Nå er det natta, nye timer venter i huset i morgen.

Klem fra C

7 kommentarer:

  1. Hei Charlott:) Kjempefint skap! Og tapeten så lekker ut også! Så spennende at huset deres snart er ferdig, kanskje jeg får lov til å bli med Trine en tur etterhvert, for å ta en liten titt?:) Ha en fin søndag! klem fra Silje.

    SvarSlett
  2. Nydelig tapet, skap og håndverk! Så flink du er.:) Fint å ha ting man arver, med masse minner, fint for hjertet, naturen og historien. :)

    Klem!:)

    SvarSlett
  3. Så lekkert skap! Jammen er du heldig som har fått det!

    Klem

    SvarSlett
  4. Utrolig fin skap... Heldige deg :))

    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Åååå hælle så nydelig, flinkis :)
    Klem klem

    SvarSlett
  6. så gøy å se rundt her inne :)

    For et nydelig kjøkken du har!!!
    Og stort å deilig, så skjønt :)
    Hva slags gulv er det dere har brukt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen Invild-Christin!

      Så hyggelig at du ville følge hos meg også. :) Vi har valgt fliser på kjøkkenet og er kjempefornøyde!

      Klem C

      Slett