onsdag 1. juni 2011

HAGESALG!

Nå nærmer deg seg flytting for oss og vi skal ha et hagesalg. Det er førstkommende lørdag (4.juni) klokken 14.00 i HERREVEIEN 43 på Rugtvedt. Legger ut noen smakebiter på noe av det som kommer for salg.


Hvit sjenk med stor plass inni


Disse har vi 6 stk av.



Stuebord



Stort speil laget av Kebony materialer. Bør ses!


Div. pynteting i mørk stil


En av flere bokhyller vi har til salgs.

Det er virkelig mulighet til å gjøre et kupp her til lørdag. I tillegg til smakebitene har vi bøker, tekstiler, lamper, pynteting og tang. Vi bruker "førstemann til mølla-prinsippet", da det er det letteste. :)

Vi har også noen vinduer og dører til salgs. Disse ligger ute på finn.no.

Det blir gratis boller, saft og kaffe.

Velkommen til en hyggelig handel. :)

5 kommentarer:

  1. kom inn hit via Kristine sin blogg, det høres spennende ut :)

    mer spennende enn å sitte på skolen å jobbe med matte til lørdag.. jeg får se hvordan det blir om vi blir tidlig ferdig eller ikke :)

    Uansett.. lykke til med hagesalget :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk tiltak!:) Jeg hadde kommet om jeg var i nærheten, men jeg jobber her i Gøteborg hele helga gitt. Jeg hadde kanskje mest kommet for bakedronningas boller, men..;) Lykke til med salget! Klem! :)

    SvarSlett
  3. Så spennende , vi prøver å komme :) må vi ha med kontanter?

    SvarSlett
  4. Hvordan gikk det med salget?:)

    SvarSlett
  5. Dette var en utrolig spennende opplevelse. Det kom ganske mange folk og vi fikk solgt masse. Jeg anbefaler det virkelig til andre å prøve dette. Nå er det fem dager til vi flytter oss og klærne våre. Flyttelasset går om 11 dager. Og etter i går ble det straks mindre å pakke. :)

    SvarSlett