søndag 5. august 2012

Noen bittesmå endringer.

Har gjort noen ørsmå endringer i stua. Alltid deilig med noen nye innslag, så da jeg var innom AM-design i går klarte jeg ikke gå forbi dette "trauet". Det fikk plass på den hvite sjenken i stua. Jeg klippet av en liten kvist av hortensiaen min.. som forøvrig har blitt grønn!




Det ble litt endringer på stuebordet også. Den flotte buketten jeg fikk i går måtte selvsagt få en hedersplass. I tillegg svinget jeg innom Nille i går og fant disse glass-lysestakene. En blonde ble knytt på og de ble riktig så snobbete syntes jeg.




I dag vant jeg en budrundt på nett.. så i morgen kommer det bilder av mitt nye kjøp.

God søndagskveld!

Søndagsklem fra C

4 kommentarer:

  1. Sååå koselig Charlott, ække så mye forandriner som skal til før det føles veldig "nytt" :)
    Jippi for budrunden, vi får hente sammen, ble vindu og stige på meg :o)

    Ha en fin kveld:)

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Hei og takk for sist!!!
    Alltid så koselig og prate med deg!!
    Så fin kurven ble!! Passer jo perfekt hos deg!!!
    Gleder meg til og se hva du vant ;)))
    Sove godt.
    Stor god klem fra Anne-Marit :)

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Så koselig det er hos dere, liker så godt den lyse og lette stilen din!

    FIne termoser fra IKEA, de må jeg se etter :-)

    Ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder. Utrolig fint hos deg.
    Vi lurte på huset deres da dere skulle selge etter at Mette (mini-mal) tipset meg om at det ville vært huset for meg. Jeg forelsket meg i huset, spesielt vaskerommet. "Dessverre" lever jeg med en Skienspatriot som jeg strever med å få til Bamble. Og bilentusiast så han måtte vist ha en mye større garasje. Uansett, huset var nydelig. Ser veldig fint ut det dere har bygd nå også.

    Ønsker den en flott ny uke.
    Tonje Merethe

    SvarSlett