tirsdag 31. januar 2012

Drømme, drømme...

Jeg simpelten elsker Green gate. Syntes det er fantastisk fint! Jeg har vært så heldig at jeg har fått litt av serviset som heter Clair multi tidligere, og syntes det er kjempesøtt. En av tingene jeg liker med serviset er at man kan mikse så mange forskjellig.




Det var med et sukk jeg oppdaget den nye sommerkatalogen til Green gate. Der har det nemlig kommet noen nye servis som jeg kan mikse med det jeg har. Så etterhvert nå så håper jeg skapene mine kommer til å inneholde masse søte kopper og kar med disse herlige mønstrene.



Ellers går det fremover i huset. Kommer en oppdatering en av dagene. :) Vi skal bestille kjøkken til fredag og jeg gleder meg stort! Etter planen er det 9 uker til innflytting... håper det går bra. Kan se ut som vi må kalle inn troppene til en skikkelig dugnadsdag.

Fin tirsdag!!

Drømmende klem fra C

1 kommentar:

  1. Elsk!!! De har så mye fint!! Må nok bestille noe mer jeg også :-D

    SvarSlett