mandag 18. juli 2011

Heklet gavepose

Når værgudene ikke er helt på vår side er det godt å ha litt håndarbeid å drive med. Denne gangen har jeg heklet er søt gavepose.



Den var ikke så vanskelig å hekle. Jeg heklet først to sider. Jeg heklet med dobbelt garn og staver. Så heklet jeg disse sidene sammen med fastmasker. Deretter heklet jeg er hjerte som jeg festet på posen. Til slutt flettet jeg et bånd som jeg snørte posen sammen med. Posen måler ca 20x17 cm.




Siden værmeldingen ikke akkurat melder strålende sol, blir det vel litt mer hekling i ferien. :)

Heklehilsen fra Charlott

2 kommentarer:

  1. Så fin!! :) På søndag jogget jeg i regneværet opp til tomta deres. Den lå langt oppe!(Puh!) Veldig fint byggefelt, og herlig utsikt! :) Klem, Lene:)

    SvarSlett
  2. Takk Lene! Vi er veldig fornøyde med tomten.. er spent på hvor langt de har kommet når vi kommer hjem fra ferie. :) Du må ta deg en tur når huset er oppe. :) Klem C

    SvarSlett