tirsdag 30. august 2011

En liten sniktitt på huset!

Jeg er så spent på morgendagen at jeg nesten bobler over. I morgen, onsdag, klokken 10.00 kommer veggene til huset vårt. Jeg kjenner at jeg er som en liten unge på julaften. Og siden det, bank i bordet, er meldt pent vær i morgen skal vi prøve å få malt litt utvendig.

I går kom det noen smakebiter fra fabrikken. Han som har vært ansvarlig for produksjonen av huset vårt, sendte Tore noen bilder han har tatt avveggene til huset. Bildene er tatt med mobiltelefon så de er av ymse kvalitet.. men det er allikevel en liten smakebit. Det kommer et lengere innlegg i løpet av uken hvor dere skal få se utviklingen.



Taket skal etter planen komme på torsdag, så dette blir spennende. Hvis alt går som vi håper denne uken begynner vel Tore så smått og dele av til rom i huset til helgen.

På fredag var jeg på salg og kjøpte et epletre, et morelltre, to blåbærbusker og litt lavendell. Vi har som mål at endel av hagen skal være ferdig til våren når vi flytter inn. Jammen hadde ikke epletreet vårt et eple. Det skal Pernille og Theodor få dele. Vi er så heldige som har så snille og tålmodige barn, de er like ivrige som foreldrene når det gjelder dette byggeprosjektet. De har fått egne arbeidsbukser med plass til verktøy og spiker.


Følg med, følg med.. dette blir gøy!

Byggeklem C


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar